Pahoittelemme sähköposteissa ilmenneitä häiriöitä

{image:text}
Hyvä Kuulotarvikkeen asiakkaamme,

Pahoittelemme Pääsiäispyhien aikana 16.-18.4 sekä 19.4. tilauspalvelussamme ilmennyttä ongelmaa tilauksien ja rekisteröitymisen vahvistusviestien perillekulussa sähköpostitse sekä käyttökatkoja verkkosivustomme toiminnassa.
Myöskään Gmailin- sähköposteihin lähteneet viestit eivät ole valitettevasti kulkeneet normaalisti kuluneen parin edellisen kuukauden aikana.
Ongelmat on saatu nyt korjattua kuntoon ja kaikki automaattiset sähköpostiviestit kulkevat taas normaalisti!


Mikäli sinulla on ollut ongelmia rekisteröitymisessä palveluumme käyttökatkoksen aikana, voit tilata uuden salasanan seuraavien ohjeiden mukaisesti tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 739 739
Siirry verkkosivun yläosassa Kirjaudu sisään- osioon. Sieltä löytyy painike "Pyydä uusi salasana", jota klikkaamalla voit saada uuden salasanan. Uusi salasana lähetetään sähköpostiviestinä ilmoittamaasi sähköpostisoitteeseen, jonka olet antanut ensimmäisen rekisteröitymisyrityksen yhteydessä häiriön aikana.
Kirjalliset selkokieliset ohjeet salasanan vaihtamiseen voit ladata tästä

Pahoittelemme teknistä häiriötä ja siitä aiheutunutta huolta ja vaivaa. 
Lämmin kiitos palautteistanne ja avustanne ongelman ratkaisussa. Seuraamme tilannetta tarkasti, jotta välttyisimme vastaavilta ongelmilta jatkossa.

Iloa ja valoa kevätpäivään kaikesta huolimatta! 
Kuulotarvikkeen tiimi