Palvelemme nyt myös Chatissa. Näin se toimii!

Hyvä asiakkaamme

Teitkö tilauksen puhelimitse tai verkkokaupassa ja jäikö joku asia askarruttamaan?
Eikö tilaus ole saapunut, onko laskussa epäselvyyttä tai tarvitsetko apua verkkokauppatilauksen tekemisessä?


Näin käytät chattia!

Ota meihin yhteyttä pikaviestipalvelun eli Chatin avulla, jonka löydät Kuulotarvikkeen verkkokaupan sivulta.
”KYSY CHATISSA” -painike löytyy sivun oikeasta reunasta.
Kirjoita kysymyksesi viestikenttään ja paina lopuksi ”LÄHETÄ”-painiketta.
Asiakaspalvelijamme palvelevat Chatissa arkisin klo 9-15:30.
Iltaisin ja viikonloppuisin voit lähettää meille viestiä ”OTA YHTEYTTÄ” -lomakkeen kautta.
HUOM! CHATIN KAUTTA EI VOI TEHDÄ TILAUKSIA.

Ota rohkeasti yhteyttä Chatissa - Me autamme!

Kuulotarvikkeen asiakaspalvelijat