Turvallista asiointia-muutokset verkkomaksuissa

{image:text}

Turvallista asiointia Kuulotarvikkeessa - muutokset verkkokauppamaksuissa.

Olemme saaneet viime aikona palautetta asiakkailtamme verkkokaupan kassalla olevista maksamiseen liittyvistä muutoksista. Pahoittelemme muutoksesta aiheutunutta mahdollista harmia tilauksen teossa, mutta turvallisuus on tärkeä arvomme ja haluamme varmistaa luotettavan asioimisen myös jatkossa.

 EI huolta.Tästä on kyse!

Olemme siirryneet syksyn 2021 aikana käyttämään Open Banking-teknologiaa, joka näkyy niin, että ostajan valittua maksutavaksi verkkopankkimaksun, Svea Payments pyytää ostajalta suostumuksen maksun veloittamiseen ja tilin käyttöoikeuden ja saldon tarkistamiseen. Suostumus on määräaikainen ja koskee vain kyseessä olevaa maksutapahtumaa. Ostajan tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin kuin maksutapahtuman ja mahdollisen palautuksen suorittamiseen. Pyyntöön on täysin turvallista suostua. Muutoksen taustalla on maksupalveludirektiivi PSD2. Direktiivin tavoitteena on tehdä verkkomaksamisesta helpompaa ja turvallisempaa ja tuoda erilaiset maksupalvelut tarkemman sääntelyn piiriin.

Mikä on Svea Payments Oy, joka kysyy suostumusta?

Meillä on verkko-, pankki-, luottorkortti- sekä Mobilepay-maksuissa kumppanina Svea Payments Oy. Kumppanin valinnassa meillä oli tärkeimpänä kriteerinä luotettavuus. Svea perustettiin Suomeen jo vuonna 2002, ja he toimivat suomalaisten viranomaisten valvonnan alaisena. Maksaminen Svea Payments Oy:n tarjoamilla palveluilla on turvallista, helppoa ja vaivatonta ja lisäksi maksuvaihtoehtoja on useita.

Lisätietoja Svean toiminnasta saat täältä https://www.svea.com/fi/fi/tietoa-meista/suomessa/
 

Mietityttääkö verkkokaupan turvallisuus? Mihin henkilötietoja tarvitaan ja onko maksaminen turvallista? 

Lue lisää aiheesta INFO- sivuiltamme, Usein kysytyt kysymykset