Hyppää sisältöön

Asiakaspalvelu & OhjeetLasku -maksutavalla maksaminen verkkokaupassa

Takaisin

Näin tilaat verkkokaupasta Svea-laskulla

Haluamme pitää sinut ajan tasalla tärkeistä päivityksistä verkkokauppamme toiminnassa ja opastaa vaihe vaiheelta, mitä uusi päivitys tuo tullessaan kun maksutavaksi on valittu Svea-lasku. Lokakuun alusta alkaen, 1.10.23 astui voimaan uusi kuluttajansuojalaki, joka vaikuttaa kaikkien verkkokauppojen kuluttajaluottojen myöntämiseen, maksutapojen esittämisjärjestykseen ja markkinointiin sekä henkilöllisyyden todentamisen laajentumiseen. Tämä muutos toteutetaan väärinkäytösten ja kuluttajien velkaantumisen estämiseksi.

Yksi merkittävistä muutoksista koskee luotonhakijan henkilöllisyyden todentamista. Uuden lain myötä meidät on velvoitettu varmistamaan kuluttaja-asiakkaiden henkilöllisyys aina, kun maksutavaksi valitaan lasku. Tämä vahva tunnistautuminen lisää maksamisen turvallisuutta.

Kuulotarvikkeen verkkokaupassa voi edelleen maksaa laskulla. Laskun tarjoajana toimii Svea Bank. Svea Lasku -maksutapa on edelleen ilmainen, mutta kuluttajansuojalain uudistuksen myötä siinä vaaditaan jatkossa vahvaa sähköistä tunnistautumista.

Ohjeet Svea lasku -maksutavan käyttöön:

  1. Ostoskorissa valitse maksutapa: Valitse maksutavaksi Svea Lasku.
    Hyväksy toimitusehdot ruksimalla “Olen lukenut ja hyväksynyt tilaus- ja sopimisehdot” -kenttä ja klikkaa “Lähetä tilaus”.
  2. Kun olet valinnut maksutavaksi Svea Laskun, siirryt seuraavaan näkymään, jossa voit päättää otatko laskusi paperisena vai sähköpostitse. Lisäksi pitää vahvistaa, että on tutustunut tietosuojaselosteeseen ja hyväksyä, että Svea saa hakea ja luovuttaa tietoja kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmään.


  3. Nyt pääset valitsemaan listasta tunnistautumiseen käytettävän verkkopankin:


  4. Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan verkkopankkitunnuksiesi avulla. Tunnistautumistapa vaihtelee eri pankeilla. Tunnistautuminen tapahtuu samalla tavalla kuin muissakin vahvaa sähköistä tunnistautumista vaativissa palveluissa tai verkkopankkiin kirjautuessa:


  5. Kun olet tunnistautunut, sivusto ohjaa sinut automaattisesti takaisin verkkokauppaan. Olemme nyt vastaanottaneet tilauksesi.

  6. Svea lähettää sinulle laskun valitsemallasi tavalla. Kuulotarvike toimittaa tavat valitsemallasi toimitustavalla. Mikäli olet valinnut laskutustavaksi sähköpostin, lasku saapuu sinulle noin 10 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Mikäli olet valinnut laskutustavaksi Postin, lasku saapuu sinulle postitse noin 15 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Huomioithan kuitenkin, että Postin toimitusnopeus ja alueesi jakelupäivien ajankohta vaikuttaa toimitusaikaan.

Nyt voit jäädä odottamaan tilaustasi turvallisin mielin. Uuden opettelu ottaa aina oman aikansa ja tilaaminen onnistuu seuraavalla kerralla ensimmäistäkin kertaa sujuvammin. Mikäli koet haasteita verkkolaskulla tilatessasi, voit aina soittaa meille tilauksen puhelimitse puh. 09 739 739. Palvelemme arkisin 8-18!

Tervetuloa turvallisille ostoksille Kuulotarvikkeeseen!
Kuulotarvike – Miten voimme auttaa?

Mikäli et löytänyt etsimääsi, voit aina ottaa meihin yhteyttä.

Haku