Ohjeet

Ohjeet

Onko Kuulotarvikkeen verkkokaupan käyttö jo tuttua? Kaipaatko hyviä neuvoja ja opastusta tilauksen teossa?

Vastauksia USEIN KYSYTTYIHIN KYSYMYKSIIN tuotteista ja palvelusta löydät INFO-sivuiltamme.

Paula Nyholm Tammisaaresta on ollut jo vuosia Kuulotarvikkeen asiakas, mutta siirtynyt vasta hiljattain tekemään ostokset verkkokaupan kautta.
Katso Paulan kokemus ja vinkit helppoon asioimiseen.


“Verkkokauppa-asiointi on todella paljon kätevämpää ja voin maksaa ostokset Mobilepaylla, joka on henkilökohtainen suosikkini.
Tilaaminen käy sujuvasti, kun on tutustunut palveluun ja tehnyt muutaman tilauksen”
 

 

Voit asioida Kuulotarvikkeen verkkokaupassa joko rekisteröityneenä tai rekisteröitymättömänä. Ostosten tekemiseen tarvitset vain henkilökohtaisen matkapuhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Ostaminen Kuulotarvikkeen verkkokaupassa on helppoa ja turvallista sekä rekisteröityneenä että rekisteröitymättömänä asiakkaana. Tutustu tietosuojaamme

Hyödyt rekisteröityneelle asiakkaalle
Rekisteröityneenä asiakkaana voit kirjautumalla verkkokauppaan katsella:

  • Tilauksiasi ja tilaushistoriaasi
  • Tarkastaa ja muuttaa tiliasetuksia, kuten sähköpostiosoitteesi ja salasanasi sekä markkinointilupasi
  • Tarkastaa ja muokata osoitetietojasi
  • Tarkastella tallennettuja ostoskoreja
Rekisteröityneenä/ kirjautuneena asiointi on entistä ketterämpää, sillä yhteystietosi ovat tallennettuina tiluksen tekoa varten.

Rekisteröityminen ja kirjautuminen Kuulotarvikkeen verkkokauppaan


Jos haluat rekisteröityä verkkokauppaamme ennen tuotteiden tilausta, voit tehdä sen kätevästi sivuston yläsosan ostoskori-kuvakkeen vierestä löytyvästä rekisteröinti-painikkeesta. 

1. Täytä nimi- ja osoitetietosi, sekä puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ja lähetä kirjautumispyyntö painamalla REKISTERÖIDY -painiketta. Samalla hyväksyt tietojesi tallentaminen GDPR- ohjeistuksen mukaisesti.

2. Mene sähköpostiisi, jossa on Kuulotarvikkeelta tullut viesti. Aseta salasana viestissä olevan linkin kautta. Salasanan asetettuasi saat uuden viestin sähköpostiisi ( Salasanasi on tallennettu) Nyt voit kirjautua käyttäjätilillesi

Kirjauduttuasi palveluun, voit koska tahansa vaihtaa uuden salasanan käyttäjätililläsi tilin asetukset -välilehdessä. Säilytäthän salasanan turvallisessa paikassa!

3. Seuraavalla kerralla, voit kirjautua verkkokauppaan sivuston yläosasta rekisteröinti painikkeen vieressä olevasta Kirjaudu sisään-painikkeesta ja aloittaa tuotteiden tilaamisen.


Mitä tehdä, jos salasana on unohtunut?

Siirry verkkosivun yläosassa Kirjaudu sisään- osioonValitse vasemmalta yläkulmasta PYYDÄ UUSI SALASANA-painike. Anna rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamasti sähköposti-osoite ja paina PYYDÄ UUSI SALASANA- painiketta. Mene sähköpostiisi, jossa on viesti Kuulotarvikkeelta. Viestistä löydät linkin, jota kautta pääset määrittelemään uuden salasanan. Salasanan asetettuasi saat uuden viestin sähköpostiisi (Salasanasi on tallennettu) Nyt voit kirjautua käyttäjätilillesi uudella salasanallasi ja aloittaa tuotteiden tilaamisen.

 Katso ohje salasanan vaihtamiseen tästä. HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09 739 739, jos salasanan vaihtamisessa on haasteita.


 

Etsi ja lisää tuotteita ostoskoriin

Tiedätkö mitä haluat tilata? Hyvä! Tarkasta tarvittaessa kuulolaitteeseesi sopivat tarvikkeet, kuten tipit, vahasuojat ja paristojen koko kuulontutkijaltasi eli audionomilta saadusta kortista, kuulolaitteiden käyttöohjeesta tai aiemmin tehdyistä tilauksista käyttäjätilisi tilaukset -välilehdeltä.

Verkkokaupassamme voit hakea tiettyjä tuotteita ja tuotemerkkejä myös tuotehaun avulla.Haku tuotteista-kentän löydät kätevästi verkkokauppamme yläosasta.
Mustasta otsikkopalkista löydät koko valikoimamme tuoteryhmät helposti.

Näin siirrät tuotteet ostoskoriin ja kohti kassaa


1. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen selaamalla tuotteita tai tuotehaun avulla, avaa tuotesivu klikkaamalla tuotekorttia.

2. Valitse mahdollinen koko, väri tai lisäominaisuus, valitse tuotteelle kappalemäärä ja siirrä tuote ostoskoriin klikkaamalla mustaa LISÄÄ OSTOSKORIIN-painiketta.

3. Ostoskorin saat aina näkyviin klikkaamalla yläreunan ostoskori-kuvaketta. Lisäämäsi tuotteet näkyvät ostoskorissa. Voit seurata ostoskorin summaa samalla, kun lisäät tuotteita koriin.

4. Voit siirtyä kohti kassaa painamalla ylävalikon ostoskorissa KASSALLE-painiketta. Voit muokata ostoskorisi sisältöä helposti vielä tilauksen lopussa lisäämällä tai poistamalla tuotteita sekä muuttamalla tuotemääriä. HUOM! Jos muutat kappalemäärää ostoskorissa, muista vahvistaa muutos Kpl- määrä kentän vieressä olevasta  "nuoliympyrä"-kuvakkeesta, päivitä ostoskori. Tuotteen saa poistettua kokonaan painamalla "punaista ruksi"- kuvaketta tuoterivin oikeassa reunassa.
Jos haluat jatkaa kaupan selailua ennen maksutapahtumaan siirtymistä, klikkaa TAKAISIN-painiketta vasemmassa yläkulmassa tai mustasta otsikkopalkista, josta näet kaikki tuoteryhmät.

5. Jos sinulla on kampanjakoodi käytössäsi, lisää se tässä vaiheessa sille annettuun Syötä alennuskoodi- kenttään ja paina KÄYTÄ-painiketta. Näet allennetun hinnan heti ostoskorin tuoterivillä.

6. Mikäli tilaat rekisteröitymättä, täytä seuraavaksi tilaajan tiedot. Mikäli haluat tilata tuotteita toiselle henkilölle, toiseen osoitteeseen, klikkaa tilaus eri osoitteeseen- kenttää lomakkeen alareunassa. Täytä myös vastaanottajan tiedot.
HUOM! Maksaminen tapahtuu aina tilaajan toimesta.

Näin tilaat ja maksat tuotteet verkkokaupan kassalla


7. Voit nyt valita itsellesi sopivan toimitustavan ja maksutavan lukuisista eri vaihtoehdoistamme.

Jos haluat maksaa tilauksesi heti, voit tehdä sen
  • pankki- tai luottokortilla
  • verkkopankkisi kautta
  • mobiilimaksuna
Jos haluat maksaa ostoksesi myöhemmin,voit valita maksutavaksi:
  • Svea Laskun

8. Lue ja hyväksy lopuksi toimitusehtomme ja paina mustaa SIIRRY MAKSAMAAN -painiketta.

  • Huom! 1.10.2023 alkaen Kuulotarvike Lasku poistuu verkkokaupan maksuvaihtoehdoista ja tilalle tulee Svea Lasku. Lasku -maksutapa on edelleen ilmainen, mutta kuluttajansuojalain uudistuksen myötä siinä vaaditaan  jatkossa vahvaa sähköistä tunnistautumista. Uuden kuluttajansuojalain tarkoitus on suojata asiakasta. Vahvan tunnistautumisen ansiosta minimoidaan rikollisten mahdollisuus väärinkäyttää asiakkaan henkilötietoja omiin tarkoituksiinsa ja vähennetään väärinkäytöksistä aiheutuvia haittoja. Lain ansiosta  voidaan varmistaa, että tilauksen tekijä on todella ollut henkilö, jolle lasku lähetetään, eikä kyseessä ole ollut  identiteettivarkaus.
  • Huom! Siirrymme syksyn 2021 aikana käyttämään Open Banking -teknologiaa, joka näkyy niin, että ostajan valittua maksutavaksi verkkopankkimaksun, Svea Payments pyytää ostajalta suostumuksen maksun veloittamiseen ja tilin käyttöoikeuden ja saldon tarkistamiseen. Suostumus on määräaikainen ja koskee vain kyseessä olevaa maksutapahtumaa. Ostajan tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin kuin maksutapahtuman ja mahdollisen palautuksen suorittamiseen. Pyyntöön on täysin turvallista suostuaMuutoksen taustalla on maksupalveludirektiivi PSD2. Direktiivin tavoitteena on tehdä verkkomaksamisesta helpompaa ja turvallisempaa ja tuoda erilaiset maksupalvelut tarkemman sääntelyn piiriin.


9. Saat näytölle tiedon tilauksen onnistumisesta! Lähetämme sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Toivomme, että annat meille palautetta asiakaskokemuksestasi, jotta voimme kehittää verkkokauppaamme entistä paremmaksi.

10. Nauti ja rentoudu. Uuden opettelu ottaa aina oman aikansa ja tilaaminen onnistuu seuraavalla kerralla ensimmäistäkin kertaa sujuvammin.


Tervetuloa ostoksille!

Järjestys: